Σύμφωνα με τις στρατηγικές προτεραιότητες του σχεδίου δράσης για την ψηφιακή εκπαίδευση (2021-2027), το πρόγραμμα αποσκοπεί στη στήριξη αυτής της προσπάθειας για τη συμμετοχή εκπαιδευομένων, εκπαιδευτών, εργαζομένων στον τομέα της νεολαίας, νέων και οργανώσεων στην πορεία προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Το πρόγραμμα θα στηρίξει την πρώτη στρατηγική προτεραιότητα του σχεδίου δράσης, την ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος ψηφιακής εκπαίδευσης υψηλών επιδόσεων, δημιουργώντας ικανότητες και κριτική κατανόηση σε όλα τα είδη ιδρυμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης σχετικά με τον τρόπο αξιοποίησης των ευκαιριών που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες για τη διδασκαλία και τη μάθηση σε όλα τα επίπεδα και για όλους τους τομείς, καθώς και σχετικά με την ανάπτυξη σχεδίων ψηφιακού μετασχηματισμού.
Το πρόγραμμα θα στηρίξει επίσης τη δεύτερη στρατηγική προτεραιότητα του σχεδίου δράσης με τη στήριξη δράσεων που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας και για όλους (συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με λιγότερες ευκαιρίες, των σπουδαστών, των ατόμων που αναζητούν εργασία και των εργαζομένων). Θα δοθεί έμφαση στην προώθηση τόσο των βασικών, όσο και των προηγμένων ψηφιακών δεξιοτήτων, καθώς και του ψηφιακού γραμματισμού, ο οποίος έχει καταστεί απαραίτητος για την καθημερινή ζωή και για να μπορούν οι άνθρωποι να πλοηγούνται σε έναν κόσμο γεμάτο από αλγόριθμους και να συμμετέχουν πλήρως στην κοινωνία των πολιτών και τη δημοκρατία.
Το πρόγραμμα θα πρέπει να προσεγγίσει μια ευρύτερη ομάδα-στόχο τόσο εντός, όσο και εκτός της Ένωσης μέσω της αυξημένης χρήσης των εργαλείων πληροφοριών, επικοινωνιών και τεχνολογίας, της συνδυαστικής χρήσης φυσικής κινητικότητας και εικονικής μάθησης και της εικονικής συνεργασίας.
Πέραν αυτού, το ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης βρίσκεται ήδη στη διαδικασία κατάρτισης εθνικής στρατηγικής και ετήσιου σχεδίου δράσης ούτως ώστε να προσεγγίσει τη συγκεκριμένη προτεραιότητα μέσω στοχευμένων δράσεων.
Εκδόσεις από Ευρωπαϊκή Ένωση